Friday, 29 May 2015

შეფასების რუბრიკა

კრიტერიუმები
1-4
5-6
7-8
9-10
მოსწავლემ შეძლო წერილობითი ტექსტის სტრუქტურის დაცვა, გამოიმუშავა ელემენტარული ნობრივი უნარ-ჩვევები და შეძლო მათი გამოყენება
მოსწავლემ შეძლო წერილობითი ტექსტის სტრუქტურის დაცვა  მაგრამ ვერ გამოიმუშავა ელემენტარული ენობრივი უნარ ჩვევები და ვერ შეძლო მათი გამოყენება
მოსწავლემ თითქმის შეძლო წერილობითი  ტეწსტის სტრუქტურის დაცვა,მაგრამ შეცდომით გამოიმუშავა ელემენტარული ენობრივი უნარ-ჩვევები და მათი გამოყენება
მოსწავლემ შეძლო მაგრამ შეცდომა დაუშვა წერილობითი ტექსტის სტრუქტურის დაცვა და გამოიმუშავა ელემენტარული ნობრივი უნარ-ჩვევები და შეძლო მათი გამოყენება
მოსწავლეს შეუძლია წერილობითი ტექსტის სტრუქტურის დაცვა, გამოიმუშავა ელემენტარული ნობრივი უნარ-ჩვევები და შეუძლია მათი გამოყენება
●             .იყენებს ადგილმდებარეობის გამომხატველ მარტივ ენობრივ საშუალებებს (მაგ., წინდებულს, ზმნიზედას);
●             იცავს ელემენტარულ სინტაქსურ მიმართებებს წინადადების წევრებს შორის (მაგ.,
●             ათანხმებს არსებით და ზედსართავ სახელებს რიცხვში/სქესში; ათანხმებს ზმნას და არსებით სახელს პირსა და რიცხვში);
მოსწავლე იყენებს ადგილმდებარეობის გამომხატველ                 მარტივ ენობრივ საშუალებებს (მაგ., წინდებულს, ზმნიზედას);მაგრამ ვერ
●             იცავს ელემენტარულ სინტაქსურ მიმართებებს წინადადების წევრებს შორის (მაგ.,
●             ვერ ათანხმებს არსებით და ზედსართავ სახელებს რიცხვში/სქესში; ათანხმებს ზმნას და არსებით სახელს პირსა და რიცხვში);
მოსწავლე თითქმის იყენებს ადგილმდებარეობის გამომხატველ                 მარტივ ენობრივ საშუალებებს (მაგ., წინდებულს, ზმნიზედას);მაგრამ ვერ
●             იცავს ელემენტარულ სინტაქსურ მიმართებებს წინადადების წევრებს შორის (მაგ.,
●             ვერ ათანხმებს არსებით და ზედსართავ სახელებს რიცხვში/სქესში; ათანხმებს ზმნას და არსებით სახელს პირსა და რიცხვში);
მოსწავლე თითქმის იყენებს ადგილმდებარეობის გამომხატველ                 მარტივ ენობრივ საშუალებებს (მაგ., წინდებულს, ზმნიზედას);მაგრამ შეცდომას უშვებს
ელემენტარულ სინტაქსურ მიმართებებს წინადადების წევრებს შორის (მაგ.,
●             ვერ ათანხმებს არსებით და ზედსართავ სახელებს რიცხვში/სქესში; ათანხმებს ზმნას და არსებით სახელს პირსა და რიცხვში);
მოსწავლე იყენებს ადგილმდებარეობის გამომხატველ მარტივ ენობრივ საშუალებებს (მაგ., წინდებულს, ზმნიზედას);
●             იცავს ელემენტარულ სინტაქსურ მიმართებებს წინადადების წევრებს შორის (მაგ.,
●             ათანხმებს არსებით და ზედსართავ სახელებს რიცხვში/სქესში; ათანხმებს ზმნას და არსებით სახელს პირსა და რიცხვში);







No comments:

Post a Comment