კრიტერიუმები
|
1-4
|
5-6
|
7-8
|
9-10
|
მოსწავლემ შეძლო წერილობითი
ტექსტის სტრუქტურის
დაცვა, გამოიმუშავა
ელემენტარული ენობრივი უნარ-ჩვევები და შეძლო
მათი გამოყენება
|
მოსწავლემ შეძლო წერილობითი ტექსტის სტრუქტურის დაცვა მაგრამ ვერ გამოიმუშავა ელემენტარული ენობრივი
უნარ ჩვევები და ვერ შეძლო მათი გამოყენება
|
მოსწავლემ თითქმის შეძლო წერილობითი ტეწსტის სტრუქტურის დაცვა,მაგრამ შეცდომით გამოიმუშავა
ელემენტარული ენობრივი უნარ-ჩვევები და მათი გამოყენება
|
მოსწავლემ შეძლო მაგრამ შეცდომა დაუშვა წერილობითი ტექსტის სტრუქტურის
დაცვა და გამოიმუშავა ელემენტარული ენობრივი უნარ-ჩვევები და შეძლო
მათი გამოყენება
|
მოსწავლეს შეუძლია წერილობითი ტექსტის
სტრუქტურის დაცვა,
გამოიმუშავა ელემენტარული ენობრივი უნარ-ჩვევები და
შეუძლია მათი გამოყენება
|
● .იყენებს
ადგილმდებარეობის
გამომხატველ
მარტივ
ენობრივ
საშუალებებს
(მაგ.,
წინდებულს,
ზმნიზედას);
● იცავს
ელემენტარულ
სინტაქსურ
მიმართებებს
წინადადების
წევრებს
შორის
(მაგ.,
● ათანხმებს
არსებით
და
ზედსართავ
სახელებს
რიცხვში/სქესში;
ათანხმებს
ზმნას
და
არსებით
სახელს
პირსა
და
რიცხვში);
|
მოსწავლე იყენებს ადგილმდებარეობის გამომხატველ მარტივ ენობრივ საშუალებებს (მაგ., წინდებულს,
ზმნიზედას);მაგრამ
ვერ
● იცავს
ელემენტარულ
სინტაქსურ
მიმართებებს
წინადადების
წევრებს
შორის
(მაგ.,
● ვერ
ათანხმებს
არსებით
და
ზედსართავ
სახელებს
რიცხვში/სქესში;
ათანხმებს
ზმნას
და
არსებით
სახელს
პირსა
და
რიცხვში);
|
მოსწავლე თითქმის იყენებს ადგილმდებარეობის გამომხატველ მარტივ ენობრივ საშუალებებს (მაგ., წინდებულს,
ზმნიზედას);მაგრამ
ვერ
● იცავს
ელემენტარულ
სინტაქსურ
მიმართებებს
წინადადების
წევრებს
შორის
(მაგ.,
● ვერ
ათანხმებს
არსებით
და
ზედსართავ
სახელებს
რიცხვში/სქესში;
ათანხმებს
ზმნას
და
არსებით
სახელს
პირსა
და
რიცხვში);
|
მოსწავლე თითქმის იყენებს ადგილმდებარეობის გამომხატველ მარტივ ენობრივ საშუალებებს (მაგ., წინდებულს,
ზმნიზედას);მაგრამ
შეცდომას უშვებს
●ელემენტარულ სინტაქსურ მიმართებებს წინადადების წევრებს
შორის
(მაგ.,
● ვერ
ათანხმებს
არსებით
და
ზედსართავ
სახელებს
რიცხვში/სქესში;
ათანხმებს
ზმნას
და
არსებით
სახელს
პირსა
და
რიცხვში);
|
მოსწავლე იყენებს ადგილმდებარეობის გამომხატველ მარტივ
ენობრივ
საშუალებებს
(მაგ.,
წინდებულს,
ზმნიზედას);
● იცავს
ელემენტარულ
სინტაქსურ
მიმართებებს
წინადადების
წევრებს
შორის
(მაგ.,
● ათანხმებს
არსებით
და
ზედსართავ
სახელებს
რიცხვში/სქესში;
ათანხმებს
ზმნას
და
არსებით
სახელს
პირსა
და
რიცხვში);
|
|
|
|
|
|
Friday, 29 May 2015
შეფასების რუბრიკა
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment