პროექტის
სახელწოდება
|
ინგლისური
ენის ისტორია
|
პროექტის
მთავარი იდეა
|
მოსწავლეები
გაიღრმავებენ ცოდნას და შეიტყობენ უფრო მეტს ინგლისური ენის შესახებ
|
პროექტის მნიშვნელობა / აქტუალობა
|
მოსწავლეებს
განუვითარდებათ:
1
კვლევა -
ძიების უნარი
2
სოციალური უნარები
3
პრეზენტაციების უნარი
4
თანამშრომლობითი უნარი
5 საუბრის, ზეპირმეტყველების უნარ - ჩვევები
|
პროექტის მიზნები
|
მოსწავლეები
ეცნობიან ინგლისის ქვეყანას ე. წ. დიდი ბრიტანეთის გაერთიანებულ სამეფოს. შეისწავლიან
ინგლისური ენის წარმოშობას და განვითარების ისტორიას. მოძებნიან ისეთ სიტყვებს, რომლებსაც
საერთო მნიშვნელობა და გამოთქმა აქვთ ინგლისურს ქართულს და რუსულს ენებთან
|
მოსწავლეთა ასაკი
|
12-13
|
ვადები/
ხანგრძლივობა
|
ორი კვირა
|
მოსალოდნელი შედეგები/
პროდუქტები, რა შეიძლრბა შეიქმნას
|
ფოტო
მასალა, პრეზენტაცია, ბლოგი
|
პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები
|
ინტერნეტი, სახელმძვანელო, პროექტორი, რუკა, ფოტო
აპარატი, თაბახები, მარკერები.
|
პროექტის მსვლელოვა
(ძირითადი აქტივობები)
|
აქტივობა 1 მოსწავლეები იყოფიან ორ ჯგუფად.
1
ჯგუფი - მოიძიეფს ინფორმაციას ამერიკული ინგლისური ენის შესახებ და მის განვითარების
ეტაპებს.
2
ჯგუფი - მოიძევს ინფორმაციას ბრიტანული ინგლისური ენის შესახებ.
აქტივობა
2 მოსწავლეები
გამართავენ დებატებს მათ მიერ მოძიებული ინფორმაციის საფუძველზე.
ჯგუფი მოიძევს სურათებს და ამ სურათების საშუალებით Power
Point -ში შექმნიან Slide Show- ს იმის შესახებ
თუ რა ეტაპები გაიარა ინგლისურ ენამ დასაბამიდან დღემდე.
აქტივობა
3 მოსწავლეების
მიერ მომზადებულ Slide Show - ს განათავსებენ ბლოგში
|
საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან კავშირი
|
პროექტის
კავშირი სხვადასხვა საგნებთან: ისტორია, გეოგრაფია, რუსული.
ისტორიასთან ნკავშირი - სახელმძღვანელოში ან ინტერნეტში
ქვეყნის ისტორიის მოძიება.
გეოგრაფიასთან - მის მდებარეობას რუკაზე.
რუსულთან
- შედარება ისეთ სიტყვებთან, რომელთაც ერთნაირი გამოთქმა აქვთ ინგლისურად და რუსულად
|
პროექტის ხელმძთღვანელი
|
მაია გიქოშვილი
|
ხელმძღვანელის ელ.ფოსტა
|
maia.giqoshvili@gmail.com
|
პროექტის ვებ-გვერდი/ბლოგი
|
http://maiagiqoshvili.blogspot.com/
|
კრიტერიუმები
|
დაბალი
|
საშუალო
|
მაღალი
|
წარმოდგენილი
მასალა
|
მასალა არ
აქვს სრულად წარმოდგენილი
|
მასალა ნაწილობრივ აქვს წარმოდგენილი
|
მასალა სრულად აქვს წარმოდგენილი
|
მოცემული მასალის თანმიმდევრულობა და ლიგიკურობა
|
ვერ იყენებს მოცემულ მასალას
|
ნაწილობრივ იყენებს მოცემულ მასალას
|
სრულად იყენებს მოცემულ მასალას
|
პრეზენტატორისათვის დასმულ კითხვებზე კომპეტენტური
პასუხი
|
ვერ პასუხობს კითხვებზე პასუხს
|
აქვს მაგრამ არ პასუხობს სრულად
|
პდასმულ კითხვებზე აქვს სრული პასუხი
|
დროის სწორად განაწილება
|
ვერ იცავს დროის ლიმიტს
|
დროის ლიმიტს
იცავს მაგრამ ვერ წურავს თემას
|
დროის ლიმიტს იცავს სრულად
|
No comments:
Post a Comment